Jitka
Jitka

Jitka

  • 3 odpovědí

Jitka

Praha, Česká republika
Členem od 5.3.2011 | Poslední aktivita 19.5.2012
  • 3 odpovědí
   Poslat soukromou zprávu       Poslat soukromou zprávu   

Diskuzní příspěvky

RE: Pálení a otok přirození po styku

Já jsem taky vždycky oteklá po styku, někdy to pálí 5 minut, někdy i do dalšího dne třeba i při močení a někdy si třeba druhý den ani nemůžu sednout.. Podle mě mám problém se zvlhnutím a následného odření při styku.. Použili jsme lubrikační gel a vše bylo v pořádku.. Možná máte jen stejný problém a žádné choroby to nejsou =)
ale při stálém podezření si dojděte za lékařem, to je vždycky nejlepší řešení =)
  • 3 odpovědí

RE: Bolest v podbřišku

To je trochu divný přístup doktora, ne? Já být vámi okamžitě se registruji u jiného gynekologa a s tímhle už nic společného mít nechci.. I kdyby vás nechtěl prohlédnout, pokud máte bolesti 4 měsíce, měl vám doporučit alespoň návštěvu jiného specialisty, a ne vás takhle "odkopnout"...
  • 3 odpovědí

Změna barvy výtoku po Polygynaxu

Dobrý den,
při návštěvě gynekologa po menším poranění vnějších rodidel (trhlinka po sexu) mi našel výtok a předepsal vaginální tobolky polygynax a oplachování řepíkem. Po třech dnech se tento výtok změnil na hnědo červený. Může být výtok z poranění, nebo by to mohl být jeden z příznaků těhotenství?
Když si zavádím tobolky, přijde mi, že místa v pochvě je méně než obvykle, může to být způsobeno nějakým otokem z vnějšího poranění?
A vlasy mi při mytí pouští oranžovou barvu, i když vlasy nemám barvené. Při fénování mám i ruce a hřeben oranžový, může to být z tohoto léku, nebo čím? Ta oranžová mě docela děsí, nikde o tomto problému nemůžu najít ani zmínku...
Předem děkuji za odpověď.

  • 3 odpovědí

RE: Hnědý výtok

Dobrý den,
gynekolog mi po menším poranění vnějších rodidel (trhlinka po sexu) našel světlý kašovitý výtok a předepsal vaginální tobolky polygynax a oplachování řepíkem. Po třech dnech se tento výtok změnil na hnědý. Může být výtok z poranění, nebo by to mohl být jeden z příznaků těhotenství? Minulý měsíc menstruace nastoupila včas, beru HA.
Když si zavádím tobolky, přijde mi, že místa v pochvě je méně než obvykle, může to být způsobeno nějakým otokem z vnějšího poranění?
Předem děkuji za odpověď.
  • 3 odpovědí